Ny nettstedaktivitet

Jon Hoem la ved Materialitet og digitalitet – Make & Learn 2019.pdf til 09/19 Materialitet og digitalitet
Jon Hoem redigert 09/19 Materialitet og digitalitet
15. sep. 2019, 15:43 Jon Hoem redigert 09/19 Materialitet og digitalitet
15. sep. 2019, 15:43 Jon Hoem redigert 09/19 Materialitet og digitalitet
15. sep. 2019, 15:37 Jon Hoem opprettet 09/19 Materialitet og digitalitet
15. sep. 2019, 15:35 Jon Hoem redigert 09/19 Stedsfortellinger med sfæriske medier
15. sep. 2019, 15:35 Jon Hoem redigert 09/19 Stedsfortellinger med sfæriske medier
15. sep. 2019, 15:25 Jon Hoem opprettet 09/19 Stedsfortellinger med sfæriske medier
15. sep. 2019, 15:24 Jon Hoem redigert 09/19 Hvordan utvide virkeligheten?
15. sep. 2019, 15:23 Jon Hoem redigert 09/19 Hvordan utvide virkeligheten?
15. sep. 2019, 15:23 Jon Hoem redigert 09/19 Hvordan utvide virkeligheten?
15. sep. 2019, 15:09 Jon Hoem opprettet 09/19 Hvordan utvide virkeligheten?
12. sep. 2019, 09:49 Jon Hoem redigert (Kunst)prosjekter og installasjoner
29. aug. 2019, 09:01 Jon Hoem redigert 08/19 Auditolocomotiv
29. aug. 2019, 09:01 Jon Hoem redigert 08/19 Auditolocomotiv
15. aug. 2019, 14:46 Jon Hoem redigert 08/19 Auditolocomotiv
15. aug. 2019, 14:44 Jon Hoem redigert 08/19 Auditolocomotiv
15. aug. 2019, 14:43 Jon Hoem opprettet 08/19 Auditolocomotiv
1. jul. 2019, 06:41 Jon Hoem redigert 06/19 VR and Robotization in teacher Education
1. jul. 2019, 06:26 Jon Hoem redigert 06/19 VR and Robotization in teacher Education
14. jun. 2019, 14:59 Jon Hoem redigert 06/19 Experiencing from the Inside – Mediated Perspectives in Kindergartens
14. jun. 2019, 14:58 Jon Hoem redigert 06/19 Experiencing from the Inside – Mediated Perspectives in Kindergartens
14. jun. 2019, 14:58 Jon Hoem opprettet 06/19 Experiencing from the Inside – Mediated Perspectives in Kindergartens
13. jun. 2019, 07:06 Jon Hoem redigert 06/19 VR and Robotization in teacher Education
13. jun. 2019, 04:22 Jon Hoem redigert 06/19 Learning about materiality through tinkering with Micro:bits

eldre | nyere